Blog col·laboratiu

Aquest blog aplega alguns dels escrits fets pels participants en els tallers d'escriptura de la Raquel Picolo.
Si has participat alguna vegada en algun dels seus tallers i et ve de gust de penjar algun escrit, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem d'alta.

dissabte, 21 de juliol del 2018

Tema: LLUM - Aforismes i microrelats

La llum impertinent de l'estiu,
la llum transparent de la tardor,
la llum clara de la primavera,
la llum tènue de l'hivern
i la foscor absoluta i tenebrosa dins meu.
       (Mar Bruguera)

Quadre de Mariusz Stawarski


Buscant la llum em vaig trobar amb la foscor i ella em va dir: Porto tota la vida buscant-la i quan més m'apropo, ella més s'allunya.
La claredat de la llum a vegades m'enlluerna... i quan no la tinc a prop ... la trobo a faltar.
A vegades la llum fa dibuixos davant meu... me'ls miro sempre...em quedo quieta i la llum es va movent lliurement. Quina delicadesa de ball!
Mirant la llum del capvespre sento el goig del dia viscut... i l'alegria de'un altre llum...que només trigarà unes hores a embellir-nos el dia.
La llum, volem la llum.
      (Rosa Muñoz)



Abrió los ojos, la ausencia de luz la envolvía. Parpadeó varias veces...pero todo seguía en penumbra. Oh! Por un momento había olvidado que nació ciega.
      (Mari Vera)


Vídeo "Inici de càntic en el temple" (canta Raimon - lletra poema de Salvador Espriu) - Selecció musical d'Antoni Plans


1 comentari: