Blog col·laboratiu

Aquest blog aplega alguns dels escrits fets pels participants en els tallers d'escriptura de la Raquel Picolo.
Si has participat alguna vegada en algun dels seus tallers i et ve de gust de penjar algun escrit, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem d'alta.

dissabte, 27 de febrer del 2016

Sofregit emocional

Diuen que un bon plat necessita un bon sofregit.

I deu ser així quan el meu cor s’emociona.

L’oli a punt, per amorosir.

La ceba  que em fa plorar.

L’all gustós, que m’espanta els mals esperits.

El tomàquet, que amb la seva acidesa em fa mal.

El polsim de sucre, que garanteix la dolçor de la meva llengua quan et beso.

El chef el tinc al meu cap, dirigint els meus fogons més íntims.

El foc suau, a poc a poc, va escalfant la passió de la meva vida.

I es així, com cada dia, treballo per alimentar el meu esperit.

Bon profit!!!

Àngela Gol

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada