Blog col·laboratiu

Aquest blog aplega alguns dels escrits fets pels participants en els tallers d'escriptura de la Raquel Picolo.
Si has participat alguna vegada en algun dels seus tallers i et ve de gust de penjar algun escrit, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem d'alta.

diumenge, 29 d’abril del 2018

COLORS EN LA FOSCOR - Mar Bruguera


Tot passejant amb la seva amiga, va respondre-li:

-- Ja ho saps, sempre he viscut a les fosques. M’he acostumat a acceptar les coses tal com me les diuen i me les descriuen aquelles persones que les veuen ben clares, sense qüestionar-me sobre com voldria que fossin ... Però això que em preguntes ho tinc ben clar. 

Va intuir un somriure de la seva amiga i el tacte suau de la seva ma sobre el seu braç.

-       --Hi he estat pensant molt i molt i estic ben segura de com desitjo que sigui el meu amor, aquell home especial amb el que voldria compartir la meva vida.

-       --Va digues, que això m’interessa i em diverteix.

-       --M’agraden les persones que desprenen escalfor i per tant voldria  que quan em mirés em sentis il.luminada i un escalf semblant al que sento quan m'abraça el sol.

-       --Quina mirada més càlida !

-       --M’agradaria que tingués els llavis blaus, del mateix color del mar, i que els sabés moure com ho fan les ones quan em banyo i m’envolten i m’acaronen.

-       --Oh ! Que bonic !

-       --Voldria que tingués la pell verda, del mateix to de l’herba humida, amb aquell tacte de vellut fresc, suau, acollidor, que m’invita a apropar-me molt, a olorar-la, a estirar-me al damunt, a deixar-me anar fins adormir-me confiada.

-       --I què més ?

-       --Els cabells de color daurat, com el de la sorra de la platja. Enfonsar-hi els dits i jugar-hi. Sentir l’olor de la sal del mar.

-       --Si jo trobés un home així m’enamoraria a l’instant.

-      -- No t’he parlat de la veu, tan important o més que les altres qualitats. M’agradaria que fos marró, ferma com la fusta, per dir paraules amb força i a la vegades dolces, per poder resseguir la textura dels camins que m’obren els seus mots.

-       --Ja veig que ho tens ben clar.

-       --I tant, néixer cega en mig de la foscor no vol dir ignorar les sensacions que m’ofereixen els colors. Des de l’obscuritat, els escolto atentament, assaborint-los, i trio els que millor em pinten l’amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada