Blog col·laboratiu

Aquest blog aplega alguns dels escrits fets pels participants en els tallers d'escriptura de la Raquel Picolo.
Si has participat alguna vegada en algun dels seus tallers i et ve de gust de penjar algun escrit, posa't en contacte amb nosaltres i et donarem d'alta.

diumenge, 29 d’abril del 2018

SOFREGIT EMOCIONAL - Àngela Gol


Diuen que un bon plat, necesita un bon sofregit,
I deu ser aixi quan el meu cor s’emociona.
L’oli a punt, per amorosir.
La ceba  que em fa plorar.
L’all gustós, que m’espanta els mals esperits.
El tomàquet, que amb la seva acidesa em fa mal.
El polsim de sucre, que garanteix la dolçor de la meva llengua quan et beso.
El chef el tinc al meu cap, dirigin els meus fogons mes intims.
El foc suau, a poc a poc, va escalfan la passió de la meva vida,
I es aixi, com cada dia, treballa per alimentar el meu esperit.
Bon profit!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada